Pages

Sunday 26 October 2014

Bila Qayyim mengantuk

Baby Qayyim Lee Rui Yi

Ini lah Qayyim, xbanyak ragam,xbyk peel kalau kenyang..boleh beliau terlelap dlm seat tu,mummy apa lagi cpt2 snap video dlu simpan untuk kenangan.

Percaya x bila baby ni cukup susu cukup tidur baiklah dia kan, Pengalaman berpantang dengan Qayyim berbeza. Qayyim minum bersungguh-sungguh kemudian tidur sampai pagi. kadang saya bangun kejutkan Qayyim untuk menyusu sebab breast dah rasa penuh sangat. Kalau Qayyim xbangun saya akan pam susu untuk buat stok. Alhamdulillah memang rasa lain bila menyusu dengan Set Menyusu Shaklee terutamanya bila minum ESP sebab susu akan nampak lebih pekat jadi baby akan cpt kenyang dann baby tidur lebih lama. Badan saya pun xdalah letih2 lesu macam berpantang yang sebelumnya. Selalu stress sbb xada susu. Insyaallah saya akan konsisten mengamalkan supplement sebab saya tahu saya ni bukan jenis yang makan seimbang sebab jenis mkn asal boleh asal mulut mahu makan aje hehe. Kan xbagus untuk perkembangan anak yang sedang menyusu. Sambil2 usaha makan yg terbaik dan berkhasiat saya topup dgn supplement shaklee ni aje. Bila badan ibu sihat dan bertenaga maka penghasilan susu pun akan lebih dari biasa,insyaallah.

Moga saya dapat menyusukan Qayyim sehingga beliau berumur 2 tahun insyaallah. Moga Allah permudahkan urusan saya dan mummy2 menyusu semuanya,amin.


2 comments:

Mar Mansor said...

in sha Allah dipermudahkan untuk menyusukan anak selama 2 tahun..

hazritakahar said...

Tq, amin..moga makbul doa sis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Designed by UMIESUEstudio 2014 FOR hazritakahar.blogspot.com