Pages

Friday 3 October 2014

baby Q baby shaklee

Assalamualaikum semua..
Kenapa tajuk entry saya baby Q baby shaklee ye? Ok saya just nak share yang baby Q memang hasil saya consume set shaklee 100%. Dari tempoh mengandung , berpantang dan hinggalah tempoh menyusukan beliau sekarang. Alhamdulillah baby Q membesar dengan sihat. Masa awal lahir berat baby Q 3.7kg. Ha kan badan mummy kecik molek ja tapi anak fuhh semangat..bersalin normal yer..sebelum p hospital cepat2 minum 3 sudu Esp terus takut jadi mcm masa bersalinkan kakak Qayyum..xsempat makan n minum memang xada tenaga lgsung..12jam dalam labour room bersalin normal tapi vacuum. Xpa2 dulu xkenal shaklee..xbanyak ilmu kurang dpt pendedahan..Alhamdulillah sekarang baby Q dah 6.6kg di umur 3 bulan. Masa pegi checkup kk bayan lepas dah macam artis dah baby Q haha..nurse pakat geram katanya gebu mantoppp..dahla beliau suka senyum lagi tambah geramlah nurse2 tu hehe...ok rahsia baby Q sihat, kulit gebu adalah set yang saya consume semasa mengandung, pantang dan menyusu iaitu set shaklee..saya amalkan

1.bcompleks
2.vitalea
3.vit c
4.ostematrix
5.zink
6.alfafa
7.Esp
8.mealshakes

Bila saya rajin saya makan ja semua heehe bila mood xnak makan tablet saya just amik esp dan mealshakes ja. Serius saya cakap..badan best rasa xmudah letih bertenaga ja..kulit pun lebih cantik dr sebelum ni.. (*perasan kejap hahha*).. dan yang paling best SUSU SAYA BANYAK!!!!!.
STok untuk baby Q xpernah putus lagi..hari2 dapat bekalkan secukupnya susu untuk Q..happy happy happy..ok cukuplah dulu celoteh hari ni..nnt sambung lagi pasal Q kecik ya...tq sudi baca ♡♡♡

Layan gambar2 Q saya ya☆☆☆





Kalau ada yg nak tahu rahsia lebih lanjut anytime boleh hubungi saya wassap saya msg pun boleh..tekan no ni :)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Designed by UMIESUEstudio 2014 FOR hazritakahar.blogspot.com