Pages

Friday 30 October 2015

Dari Pengguna bertukar sebagai ahli

Dari customerku sejak setahun lebih yang lalu
Bertukar menjadi anak shaklee ku

Alhamdulillah rezeki tu tak payah risau tak payah takut, ia akn datang dengan izin Allah

Hati itu milik Allah, tak perlu memaksa pada yang tak mahu, cukup sekali beri penerangan, ada rezeki dia join terus, jika dia menolak kali ini mungkin hatinya akan terbuka untuk bulan depan, tahun depan dan bila2 pun.

Tugas saya sebagai shakleeindependentdistributor hanyalah membantu anda menerangkan dan mencadangkan supplement yang terbaik yang sesuai dengan masalah dan budget anda serta peluang2 yang ada dalam bisnes shaklee.

Berbalik pada anak shaklee yang baru ni, beliau adalah seorang pakcik yang berumur 61 tahun.
Nah nak join shaklee tak semestinya muda2 ja ya..dah berumur pun boleh.

Kali pertama saya dapat order dari pakcik, saya cod dari penang island ke kepala batas tanpa sebarang caj, saya buat kerana Allah sebab pakcik benar2 mahukan vitamin segera dan tidak mahu dipos. Selepas itu setiap 2 bulan beliau tak pernah missed repeat order dari saya.

Beliau berkata ramai kawan2 yang tanya tentang supplement shaklee yang beliau amalkan selama ini dan ingin juga mencuba. Lalu beliau whatssapp saya untuk menjadi dropship saya. Terus saya menjawab baik pakcik join ahli terus, lagi untung, boleh dapat untung runcit dan bonus tiap2 bulan jika cukup syarat.

Beliau terus bersetuju dan tanpa ragu2 terus mendaftarkan diri dengan pembelian vitamin2 yang melayakkan beliau mendapat

-free ahli
-free vitalea sebotol
-free postage
-cash back / bonus pada pertengahan bulan nov 15 nanti

Banyak untung pakcik join bulan ni adalah bulan terakhir untuk dapat free vitalea jika join ahli.

Jika anda juga mahu untung macam pakcik ni,mahu join ahli shaklee dibawah saya

Boleh hubungi saya

Nur Hazrita abdul kahar
0125785845
cod area ipoh
postage seluruh malaysia


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Designed by UMIESUEstudio 2014 FOR hazritakahar.blogspot.com