Pages

Thursday 23 October 2014

Rahsia Susu Banyak dan Pekat

assalamualaikum, cerita di suatu hari..hari yg lawak dan happy

Pagi2 masa nak setup susu qayyim ke nursery
Husband tanya kenapa ada 2 warna berlainan susu ni
Basi ke? Hahaha
Bukan basi tapi ni yg I saja buat smlm beza bila I makan supplement dan xmakan supplement untuk set menyusu,saya ambik shaklee 


Belah kiri warna lebih putih berbanding belah kanan yang lebih kuning dan pekat
Susu dipam pada masa yg berbeza
Susu warna putih tanpa supplement
Susu pekat dan kekuningan with supplement
So baby akan lebih cepat kenyang dan kurang meragam
Masa kat taska pun semua tanya makan apa susu banyak then baby Q badannya solid tembam..dah mcm budak 6 bulan walhal xsampai 3 bulan pun 

Beza memang berbeza buat saya lg sayang dgn shaklee


susu belah kiri without supplement
susu belah kanan with supplement


di antara set yang saya consume adalah 

Esp/bcomplex/vitalea/vitc/alfafa/ostematrix

Saya add on mealshakes sebab suka rasa vanilla yg sedap dan sometimes xnak makan tablet saya amik mealshakes ja 

memang susu super meriah dan pekat, baby pun super gebu. Nak tahu rahsia dan nk tnya ja pun boleh..nak order lagilah saya suka :) ...rajin2 text saya ya. 


2 comments:

Fiza Rahman said...

Memang meriah susu dgn shaklee sbb saya pon pengguna shaklee.

hazritakahar said...

betul tu mmg beza sangat lps amik supplement shaklee nih..alhamdulillah..kalau dulu sampai nangis2 nak dpt 1oz pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Designed by UMIESUEstudio 2014 FOR hazritakahar.blogspot.com